Sunday, September 29, 2013

အင္တာနက္လိုင္းၿမန္တဲ႔ေဆာလ္ဝဲမဟုတ္ပါ သို႔ေသာ Tuneup utilities 2012 က

Tuneup utilities 2012 ကိုလူတိုင္းသိက်မွာပါ။သံုးစြဲဖူးသူေတြ
ရွိသလို မသံုးစြဲဖူးသူေတြလဲရွိမွာပါပဲ။သို႔ေသာ္လည္း က်ေနာ္တို႕
ကြန္ၿပဴတာ ကိုင္သူတိုင္လက္စြဲထားသင္႔တဲ႔ ေဆာလ္ဝဲလို႕က်ေနာ္အႀကံေပးခ်င္
တယ္ဗ်ာ။ဘာေတြေကာင္းလို႔လဲဆိုေတာ႔ က်ေနာ္သိသေလာက္ေၿပာၿပမယ္္ေနာ္။
ဆရာလုပ္တယ္လို႔လဲမေတြးပါနဲ႔ေနာ္ ဒါကႀကိဳေၿပာထားရတယ္။
ေတာ္ႀကာ ဒါႀကီးကငါသိၿပီးပါၿပီဆိုၿပီးလုပ္တဲ႔သူေတြရွိေနမွာေႀကာက္လို႔ပါဗ်ာ :D
က်ေနာ္တို႔ စက္ေတြ႔မွာ ေဆာလ္ဝဲေတြကိုထုတ္လိုက္သြင္းလိုက္လုပ္တယ္ဗ်ာ။
တစ္ခ်ဳိ႕ဆို တစ္ရက္မွာ အနည္းဆံုး ၅ ခါေလာက္ေတာ႔လုပ္က်တယ္။
တစ္ခ်ဳိ႕ေဆာလ္ဝဲေတြဆို Uninstalll လုပ္တာေတာင္ ေကာင္းေကာင္းမထြက္သြားဘူး
ဗ်ာ။ ဟိုဟာက်န္ ဒီဟာက်န္ နဲ႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားႀကဳံေတြဖူးတဲ႔သူေတြရွိမွာပါ။
က်ေနာ္တို႕စက္ေပၚမွာ install လုပ္ထားသမွ် ေဆာလ္ဝဲေတြကအကုန္လံုးအသံုးၿပဳတာ
မဟုတ္ပါဘူး။တစ္ခ်ဳိ႕တစ္ေလဆို ၄ရက္၅ရက္ေလာက္ေတာင္ေမ႔ၿပီးမသံုးၿဖစ္တဲ႔ေဆာလ္ဝဲေတြရွိပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ကမသံုးေပ႕မဲ႔ ဒီေဆာလ္ဝဲကေနာက္ကြယ္မွာ အလိုလို Run မွာဗ်ာ။
ဒီလို Run ေနရင္ စက္ေလးပါတယ္။ဒါကက်ေနာ္နားလည္သလိုေၿပာတာေနာ္။
ဒီလို႔မ်ဳိး သင္႔ထဲ႔မွာၿဖစ္ေနၿပီဆို သင္႔ရဲ႕စက္ေလးဟာေၿပာစရာမလိုေလာက္ေအာက္ေႏွးေနၿပီ။
Run ေနတာကို သာမန္User တစ္ေယာက္အေန႔နဲ႔ၿမင္ဖို႔ခက္ခဲ႔ပါတယ္။
ကြန္ၿပဴတာ စဖြင္႔ဖြင္႔ၿခင္း ကိုယ္ကဘာကို အဓိက ထားၿပီးသံုးမွွာလဲေတြပါ။
ဥပမာ။ က်ေနာ္ကအင္တာနက္သံုးမယ္ အင္တာနက္သံုးမယ္ဆို မလို႔အပ္တဲ႔
ေဆာလ္ဝဲေတြကို Disable ေပးထားပါ။ အသံုးမလိုေသးတဲ႔ ေဆာလ္ဝဲေတြဆို
လက္အားတိုင္မကလစ္မိပါေစနဲ႔ဗ်ာ။ Enable ၿပန္ၿဖစ္သြားမွာဆိုးလို႔ပါ။
ၿဖစ္ႏုိင္ရင္ အင္တာနက္လိုင္းသံုးစြဲမဲ႔အခ်ိန္မွာ အဓိကမက်တဲ႔ေဆာလ္ဝဲေတြကို
 Disable ေပးထား အင္တာနက္ႀကည္႔တဲ႔ ဘေရာက္ဇာ စက္မွာ ႏွစ္ခုရွိရင္
တစ္ခုကို  Disable ေပးထားစက္မေလးဖူးေပါ႕ဗ်ာ။ေနာက္ၿပီးက်ေနာ္ တို႔သံုးေနတဲ႔
Microsoft ကထုတ္တဲ႔ ဝင္ဒိုးႀကီးကလဲ ေနာက္ကြယ္မွာမလိုအပ္တဲ႔ဟာေတြ Run
တတ္ပါတယ္။နားလည္သလားေတာ႔သိဘူးက်ေနာ္က သိပ္မရွင္းၿပတတ္ဘူးၿဖစ္ေနတယ္။
စက္တိုင္းမွာ ရွိသင္႔တဲ႔ေဆာလ္ဝဲလို႔က်ေနာ္ထင္တယ္ဗ်ာ Tuneup utilities က
အခု 2014 ၿဖစ္ေနၿပီေနာ္ ...ဒါေပ႔မဲ႔က်ေနာ္ႀကားထားတာေလးရွိေနလိုဗ်ာ။
2014 က Run တအားစားတယ္လို႔ေၿပာေနက်တယ္။ က်ေနာ္ကေတာ႔ 2012 ပဲႀကဳိက္တယ္။
သံုးရလဲေကာင္းတယ္။ က်ေနာ္စက္ေလး က အရင္ကဆိုေၿပာမေနနဲ႔ Virus မထိလဲ အရမ္းေႏွးတာ။
က်ေနာ္ဆို စိတ္ခဏခဏညစ္ခဲ႔ရတယ္။ေနာက္ေတာTuneup utilities 2012 ေလးနဲ႔
ေတြေတာ႔ေတာ္ေတာ္လန္းသြားတယ္။ က်ေနာ္စက္ထဲ႔မွာအခုဆို ဘာCleanerမွမထည္႔ေတာ႔ဘူး။
Tuneup utilities 2012 ေလးထဲ႔မွာ Tools ေတြေတာ္ေတာ္စံုတယ္ဗ်ာ။
အင္တာနက္လိုင္း လဲသိသိသာသာၿမန္လာမယ္ စက္လဲၿမန္ဆန္လာမယ္။
ေလပန္ကာဆို စက္ေရွ႕မွာမထား စက္ေပါ႔လြန္းေတာ႔ လြင္႔သြားမွာေတာင္ဆိုးရိမ္
ရတယ္ေနာ္....:D  မသံုးစြဲတတ္ေသးတဲ႔သူမ်ား ဒီမွာေလ႔လာပါ။
ေဒါင္းမယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ေအာက္မွာလင္႔ေလးရွိပါတယ္။ က်ေနာ္ကိုတစ္ခုခုေၿပာမယ္ဆိုရင္ေတာ႔
Cbox မွာ or Comment Box မွာေၿပာသြားပါ။က်ေနာ္ေနာ္ရွင္းၿပတာမရွင္းဘူးဆိုရင္လဲၿပန္ေၿပာပါ။
က်ေနာ္ အတတ္ႏုိင္ဆံုး နားလည္ေအာင္ၿပန္ရွင္းၿပပါမယ္။
လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြက မ်ားတယ္ ကလိရင္ ကလိသလိုထြက္လာအံုးမွာပါ။
Boot တက္တဲ႔ ဝင္းဒိုးရဲ႕ Logo ေတာင္ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ႔ ပံုေတြလဲေၿပာင္းရေသးတယ္ဗ်ာ
ကဲ ဘာလိုေသးလဲ ကြန္ပ်ဳတာ error ေတြလဲ ရွင္းတဲ႔ေနရာမွာ ဂြတ္တယ္ဗ်ာ။









                                                           
                                                                                         အိုင္တီအိမ္မက္

0 comments:

Post a Comment

Download link ကိုႏွိပ္ျပီး ေနာက္ tab တစ္ခုနဲ႕ page တစ္ခုေပၚလာပါလိမ့္မယ္။ ငါး စကၠန္႕ေလာက္ ေစာင့္ေပးလိုက္ပါ။ ညာဘက္ေထာင့္မွာ Skip ဆိုတဲ့ button ေလးေပၚလာပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီ skip ဆိုတဲ့ button ကိုႏွိပ္လုိက္ရင္ download ဆြဲလိုရတဲ့ page တစ္ခုက်လာပါလိမ့္မယ္။ အဲ့ဒီမွာ download လုပ္ႏိုင္ပါၿပီဗ်ာ